הפקת דוח מסלקה פנסיונית – מהם השלבים?
על מנת להנפיק דוח מהמסלקה הפנסיונית עליכם לפעול עפ"י שורת הצעדים הבאים:
- כניסה לאתר של מסלקה פנסיונית דף הבית.
- ביצוע הרשמה למערכת המסלקה: ממלאים שם + שם משפחה, מספר טלפון וכתובת מייל ומאשרים הסכמה לשירות.
- ביצוע אימות זיהוי באמצעות כרטיס אשראי.
- קבלת שם משתמש המאפשר גישה לאזור האישי במסלקה הפנסיונית.
- כניסה אל האזור האישי, הזנת תעודת זהות וסיסמה.
- בחירה באופציה של "בקשות לקבלת מידע" ובוחרים ב- "הגשת בקשה" כדי להנפיק דוח מסלקה.
- בחירת הדוח הרלוונטי והזנת פרטי התשלום.
- המתנה של עד 72 שעות שאחריהן יגיע אליכם הדוח שהזמנתם (שימו לב – הדוח זמין למשך 7 ימים בלבד כך שמומלץ להוריד אותו כקובץ או אפילו להדפיס אותו מהמחשב).
- צפייה בפועל בדוח שנשלח אליכם
הפקת דוח מהמסלקה כרוך בעמלה של 20 ש"ח
להבין ולעקוב אחר דוחות פנסיוניים זו משימה מאתגרת עבור אלפי ישראלים. על אחת כמה וכמה – האתגר הוא גדול יותר כשמדובר במספר חסכונות או כשהחסכונות האלו פזורים בין מספר מוסדות פיננסיים. מסיבות אלו השיק משרד האוצר, בשיתוף פעולה עם חברת הטכנולוגיה "סוויפטנס" (swiftness) מערכת מידע בשם מסלקה פנסיונית – כלי מקוון המרכז מידעים עבור כל סוג של חיסכון פנסיוני (קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה וביטוחי מנהלים) ומנגיש אותם בדוח בהיר ומסודר שכבר הספיק לעשות "שכל" ליותר מ- 600 אלף חוסכים.
מה חשוב לדעת וכיצד מצטרפים למסלקה פנסיונית? הכל במדריך שלפניכם!