החזרי מס

השוואת תיקי השקעות – איזו חברה הכי כדאית בשנת 2024?

השוואת תיקי השקעות חייבת להתבצע גם לפי פרמטרים אובייקטיביים וגם לפי שיקולים סובייקטיביים. הביאו בחשבון את מידת ההתאמה של התיק לאופי ההשקעה ולמטרות שאותן מנסים להשיג. הכירו גם את ההבדלים הבסיסיים בין חברות השקעות מבחינת סכום מינימאלי, סך נכסים מנוהלים ומה החברה המציעה – וגם את ההבדלים מבחינת המלצות של לקוחות מרוצים.

רוב בתי ההשקעות הסכום המינימאלי לפתיחת תיק הוא הון פנוי של 300,000 שקלים (ומעלה) , בדקו והשוו מה מציעים בתי ההשקעות.

השוואת ניהול תיקי השקעות

לוגו חברה חברת השקעות סכום מינימאלי לפתיחת תיק סך נכסים מנוהלים מה החברה מציעה?
IBI אמבן ניהול תיקי השקעות מעל לחצי מליון ש"ח אי.בי.אי בית השקעות מנהל נכסים בהיקף של 48 מיליארד שקל
מציעים מגוון תיקי השקעות מתקדמים המלווים בניהול הוליסטי של הנכסים הפיננסיים והפנסיוניים שלכם. בחברת IBI ניתן להשקיע במניות בארץ ובחו"ל בענפים מגוונים, לדוגמא - טכנולוגיה, חדשנות ועוד ענפים המהווים כאפיק השקעה בולט.
IBI INNOVATION
IBI Global
מגדל שוקי הון ניהול תיקי השקעות מעל ל-300 אלף ש"ח  מגדל שוקי הון מנהלת כ-40 מיליארד ש"ח
מגדל ניהול תיקי השקעות, מבית מגדל שוקי הון, היא מהחברות המובילות בישראל לניהול תיקי השקעות.
החברה מתמחה בניהול תיקי השקעות ללקוחות פרטיים בעלי הון, לגופים מוסדיים, לחברות עסקיות מובילות, לעיריות ורשויות מוניציפאליות ולמוסדות ציבור, ומעמידה לרשותם את מיטב הידע והמומחיות בתחום ההשקעות, שנצבר בקבוצה. באמצעות צוות של מיטב מנהלי ההשקעות, אנחנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות משילוב של ניסיון מקצועי רב-שנים עם שירות אישי וזמין.
הורייזן שוקי הון – ניהול תיקי השקעות מעל ל-300 אלף ש"ח מעל ל- 1 מיליארד ש"ח
בית ההשקעות הורייזן הינו בית השקעות המתמחה בניהול תיקי השקעות מבוססי future technology עם מודלים ייחודיים על פי שיטת קוונט אינווסטיק, שמשמעותה לדעת מחקרית מה עובד ולא עובד בשוק ההון ע"י פרמטרים שיכולים לזהות מגמות צמיחה באמצעות המניות הטובות ביותר, התמחות במניות טכנולוגיה ועוד…שיטה זו מאפשרת להם להיות חלוצים בכל התחום של השקעות העתיד החדש.
הראל פיננסים ניהול תיקי השקעות מעל ל- 300 אלף ש"ח מעל ל- 14 מיליארד ש"ח
ניהול תיקי השקעות מקצועי אצל הראל פיננסים ניהול תיקי השקעות מעניק לך יתרונות רבים, בהשוואה לניהול השקעותיך באופן עצמאי:
זמן - השקעה בשוק ההון היא עבודה במשרה מלאה, שגוזלת זמן רב. אנשי המקצוע של הראל פיננסים יוכלו לחסוך לך זמן יקר בניהול השקעותיך.
ידע וניסיון - גם אם יש לך זמן, ייתכן שאינך מתמצא או מנוסה בתחום. בהראל פיננסים עובדים מומחים בעלי ידע וניסיון עשיר בשוק ההון.
משאבים ייחודיים - לרשותנו מחלקות מחקר ואנליזה מאקרו ומיקרו, אשר אינן זמינות למי שבוחר לנהל תיק באופן עצמאי.
MORE ניהול תיקים מעל ל- 24 מיליארד ש"ח מעל ל- 750 אלף ש"ח
מור ניהול תיק השקעות - מזה כעשור, מספק מור בית השקעות שירותי ניהול השקעות ללקוחות פרטיים וגופים מוסדיים, תוך התבססות על ניסיון רב שנים
מור קרנות נאמנות - קרנות הנאמנות שלנו מאפשרות השקעה במגוון אפיקים בשוק ההון המקומי ובשווקי חו”ל. הקרנות שלנו מנוהלות כך שתוכלנה להתאים, להערכתנו, לכל משקיע בהתאם לאופיו, צרכיו והעדפותיו. בניהולנו גם קרנות נאמנות ותיקות הפועלות למעלה מעשור ובעלות ביצועי עבר גם בשנות משבר בשוק ההון*.
מור קופות גמל - מור קופות גמל מציעה מגוון מסלולי חיסכון לטווח ארוך בפלטפורמה אינטרנטית מלאה המאפשרת הצטרפות למוצרי חיסכון באמצעות האינטרנט וביצוע פעולות באופן עצמאי.
אקסלנס ניהול תיקים מעל ל- 11 מיליארד ש"ח מעל ל- 300 אלף ש"ח
בעולם של ריביות משתנות ואי-ודאות גלובלית, השגת תשואה נאותה על החיסכון היא אתגר מורכב. כדי לנווט בעולם ההשקעות הדינמי - יש צורך באנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע וניסיון נרחבים, היכרות מעמיקה עם השוק, יכולת קבלת החלטות שקולה יחד עם יכולת תגובה מהירה להתרחשויות בשווקי הארץ והעולם.
אקסלנס ניהול תיקי השקעות הפועלת למעלה מ-25 שנה ומנהלת תיקים למגוון רחב של לקוחות בהיקף נכסים של כ-10 מיליארד שקל, מעמידה לרשותך את מיטב הכוחות המקצועיים - כדי שהכסף שלך יעשה יותר.
ילין – לפידות ניהול תיקי השקעות מעל ל- 84 מיליארד ש"ח 500,000 ש"ח
ילין לפידות ניהול תיקי השקעות ללקוחות פרטיים ומוסדיים מתבצע על ידי צוות רחב של מנהלי השקעות ואנליסטים בפיקוחם המקצועי של רו"ח דב ילין ורו"ח יאיר לפידות.
לקוחות אשר תיקי ההשקעות שלהם מנוהלים ע"י ילין לפידות זוכים לניהול השקעות מותאם אישית לצרכיו ולאופיו של המשקיע. מנהל קשרי לקוחות בעל רישיון מטעם הרשות לניירות ערך יעמוד לרשותך בכל שאלה או בקשה, על מנת להעניק שירות אישי וזמין. ניהול תיק השקעות פרטי מיועד ללקוחות שהיקף השקעותיהם 500,000 אלף ש"ח ומעלה.
אלטשולר שחם ניהול תיקי השקעות מעל ל- 156 מיליארד ש"ח מעל ל- 300 אלף ש"ח
אלטשולר שחם פועלת לפי אסטרטגיית השקעות המתמקדת בראייה ארוכת טווח ומיצוי פוטנציאל של נכסים לאורך זמן, מיקוד בחברות יציבות פיננסית שמניותיהן בעלות סחירות גבוהה, והקצאה של חלק משמעותי מההשקעות בשווקים מרכזיים ברחבי העולם, כדי להקטין תלות בתנודתיות השוק הישראלי. באלטשולר שחם צוות מנהלי תיקי השקעות, אנליסטים וסוחרים מנוסים ומיומנים ובעלי ותק של שנים רבות בחברה. הצוות, בניהולו של גילעד אלטשולר, בעל מומחיות וניסיון רב התורמים להצלחה בשווקים תנודתיים.
אנליסט ניהול תיקי השקעות מעל ל- 16 מיליארד ש"ח מעל ל- 300 אלף ש"ח
תיק השקעות הוא חשבון השקעות המשלב ניירות ערך כגון מניות ואג"ח עם נכסים פיננסיים אחרים. השילוב בין הנכסים השונים נועד לצמצם את הסיכון.
אם יש לך כסף פנוי, ואתה מחפש אפיק השקעה שמותאם לך, למצבך הפיננסי ולמטרות ההשקעה שלך, ניהול תיק השקעות יכול להתאים לך ובמיוחד אצל בית השקעות אנליסט. אנחנו מטפחים חשיבה עצמאית ומקפידים על מחקר מעמיק, שירות אישי ושקיפות מלאה.
אינטראקטיב ישראל בית השקעות – ניהול תיקים מעל ל- 1 מיליארד ש"ח מעל ל- 300 אלף ש"ח
תיק השקעות הוא חשבון השקעות המשלב ניירות ערך כגון מניות ואג"ח עם נכסים פיננסיים אחרים. השילוב בין הנכסים השונים נועד לצמצם את הסיכון.
אם יש לך כסף פנוי, ואתה מחפש אפיק השקעה שמותאם לך, למצבך הפיננסי ולמטרות ההשקעה שלך, ניהול תיק השקעות יכול להתאים לך. אנחנו מטפחים חשיבה עצמאית ומקפידים על מחקר מעמיק, שירות אישי ושקיפות מלאה.
טאלנט ניהול תיקי השקעות חברת טאלנט ניהול תיקי השקעות התמזגה עם חברת IBI חברת טאלנט ניהול תיקי השקעות התמזגה עם חברת IBI
חברת טאלנט ניהול תיקי השקעות התמזגה עם חברת IBI IBI INNOVATION
IBI Global
מיטב דש תיקי השקעות מעל ל- 10 מיליארד ש"ח מעל ל- 350 אלף ש"ח
ניהול תיקי השקעות במיטב דש - חברת ניהול תיקים מהגדולות, הוותיקות והמקצועיות ביותר בישראל, אתם מחליטים למעשה שהכסף שלכם יתחיל לעבוד באופן אקטיבי בשבילכם, בניהול של מומחי השקעות מקצועיים ומנוסים ובגיבוי של מחלקת מחקר מהמצוינות בישראל, האמונה על ניתוח אירועים כלכליים וההשלכות הצפויות על מצב הכלכלה.
במיטב דש מביאים לשולחן ותק וניסיון רב. בניהול השקעות אין תחליף למומחים, שיידעו לקבל החלטות מושכלות על סמך ניסיון של שנים בשוק ההון. כחברה בעלת ניסיון של שנים בשוק ההון, התמודדנו עם מצבי משבר, לצד זיהוי הזדמנויות יוצאות דופן בזמן אמת. המטרה: השגת תשואה משמעותית, תוך הקפדה על אחריות ועל ניהול סיכונים מיטבי.
סיגמא בית השקעות מעל ל- 10 מיליארד ש"ח מעל ל- 350 אלף ש"ח
 סיגמא בית השקעות - מביאה אל שולחן המשקיעים אנליזה והצעות השקעה משורה ארוכה של שווקים גאוגרפיים ייחודיים שבהם יש לה נציגי מחקר והשקעות. הנוכחות הגלובלית הזו מקנה לסיגמא יכולת לזהות אפיקי השקעה, ניירות ערך, מדדים וסחורות בטריטוריות מרובות, והכל באמצעות מומחים מקומיים ויחידות מחקר מקומיות וגלובליות, שמזהות את השוק ואת נטיותיו.

מה זה תיק השקעות מנוהל?

תיק השקעות מנוהל מופקד בידי בית השקעות שמתמחה בזה. חשבון ההשקעות הבנקאי רשום על שם המשקיע ואף נמצא בבעלותו המלאה, אך פעולות הקניה והמכירה מתבצעות על ידי מנהל תיקי השקעות שעובד בבית ההשקעות הנבחר. בתמורה, משלמים לכל בית השקעות דמי ניהול שנקבעים לפי הסכום המנוהל. בנוסף, ברוב המקרים, ככל שהסכום המנוהל גבוה יותר כך דמי הניהול יורדים. 

השוואת תיקי השקעות מגלמת בתוכה התייחסות טבעית להבדל בין מצב שבו אנו מנהלים את התיק של עצמנו, לבין מצבו שבו אנחנו מסכימים לשלם דמי ניהול מסוימים כדי שמישהו אחר יעשה את זה במקומנו. מעבר לכך, קיימים מקרים שבהם ניתן לנהל את חשבון ההשקעות בבית ההשקעות עצמו. מעבר לכך, מנהלי התיקים חייבים לעמוד בבחינות לרשות לניירות ערך, לעבור תקופת התמחות ולהיות תחת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית. במקביל, בית ההשקעות עצמו חייב הון עצמי מינימאלי וביטוח אחריות מקצועית בלי קשר לעובדים. 

האם תיק השקעות יכול להתאים לי?

השאלה המדויקת יותר היא האם תיק השקעות מנוהל היא אכן האופציה המתאימה ביותר לכל אחד ואחת מאיתנו. אחרי שמחליטים לנהל תיק השקעות ומגייסים את ההון המינימאלי הנדרש, אפשר בהחלט להתלבט בין מסלול שבו עושים את זה לבד לבין האפשרות שבה משלמים דמי ניהול לאנשים שיכולים להשקיע בשמנו.

באופן כללי, בעת השוואת תיקי השקעות צריך לקבוע כל הזמן יעדים שרלוונטיים למצב הכלכלי ולמטרות שמנסים להשיג. תיק השקעות יכול להתאים מטבע הדברים למי שיש להם הון עצמי זמין והם מחפשים כיצד לייצר ממנו תשואה, אך באותה מידה הוא יכול להתאים גם למי שרק עושים את הצעדים הראשונים שלהם בשוק ההון ולכן המטרה שלהם היא להגיע לתשואה גבוהה רק אחרי תקופה ארוכה – למרות שהסכום הראשוני היה נמוך. 

עוד דרך לנסות להבין האם תיק השקעות מנוהל הוא משהו שיכול להתאים לי היא להסתכל על התפקיד של מי שמשלמים לו את העמלה. היות ומנהל התיקים מקבל רישיון לעיסוק שלו מהרשות לניירות ערך, הוא צריך להבין בשוק ההון ובהשקעות. בנוסף, הוא מבצע פעולות מסחר כמו קניה ומכירה של ניירות ערך בחשבון ההשקעות של הלקוח רק לפי ייפוי כוח שהוא מקבל. ייפוי הכוח מוגבל לפעילויות מסחר בלבד והוא אינו רשאי למשוך כסף מהחשבון, אז לפחות מבחינה בירוקרטית אין סיבה לדאגה ותיק השקעות מנוהל יכול להתאים גם למי שיש להם חששות. 

מה מסלולי ההשקעה האפשריים?

עוד אלמנט שצריך להתייחס אליו במהלך השוואת תיקי השקעות הוא המסלולים האפשריים. כך למשל רואים שכל בית השקעות מציע כמה מסלולים שונים לתיקי השקעות מנוהלים, גם על מנת לייחד את עצמו מבתי השקעות אחרים וגם כדי שללקוחות שלו יהיו אפשרויות שונות לבחור מתוכן. 

ההבדל בין מסלולי ההשקעה האפשריים נקבע לפי רמת הסיכון הרצויה, מדיניות ההשקעה שאותה רוצים ליישם, סכום הכסף שאותו מעוניינים להשקיע, משך ההשקעה מבחינת שנים ועוד. לרוב, מסלולי ההשקעה שבהם ישראלים מתעניינים כוללים לדוגמא שילוב בין ניירות ערך ופיזור משתנה של מניות לפי רמת הסיכון המתאימה לכל לקוח. 

מסלול אחר של תיקי השקעות מנוהלים הוא זה שמבוסס על תיקי ניירות ערך גלובאליים, כולל ניירות ערך מחוץ לארץ. לשם השוואה, קיימים גם תיקי קרנות נאמנות, תיקים עם התמחות ייחודית שמתמקדים בתעשייה ספציפית ותיקי השקעות כשרים באישור רב או הרבנות. העניין הוא שהיכרות עם מסלולי ההשקעה האפשריים אינה מספיקה. במהלך השוואת תיקי השקעות, עלינו בעיקר להביא בחשבון את הצרכים ואת הדרישות שלנו. רק אם יהיה סנכרון כמה שיותר מלא בין המטרות שאותן מנסים להשיג לבין המאפיינים של כל תיק השקעות מבחינת רמת הסיכון, הסכום והתקופה – ניתן יהיה להתקדם למצב שבו מעבירים את המושכות למנהל תיק השקעות מקצועי ואמין.

פתיחת תיק השקעות – צעדים ראשונים לפני ההשקעה

לפני שאתם עושים את הצעד ומתחילים להשקיע בבורסה – עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות מקדימות: 

לשם מה אתם רוצים להשקיע? 
הגדלת חיסכון פנסיוני? רכישת בית? סגירת חובות? עזרה לילדים? וכו'.

באיזו רמת סיכון אתם מוכנים להשקיע?
למשל – האם ללכת על מניות המגלמות סיכון גבוה או לבחור באפיק סולידי כגון השקעה באג"ח ממשלתיות?

האם יש לכם זמן להשקיע בתיק ההשקעות? 
בין אם אתם בוחרים בניהול עצמאי ובין אם אתם הולכים על ניהול השקעות מקצועי – עדיף שתגיעו עם ידע כלשהו על עולם ההשקעות הבורסאיות (באופן טבעי, מן הסתם, זה ידרוש מכם לפנות לכך זמן).


מה זה תיק השקעות?

אז איך מגיעים מ"אפס לתיק השקעות" ומרכיבים תמהיל (הרכב השקעות) אופטימלי? לפני שנגיע לזה, בואו נבין רגע מהם תיקי השקעות בכלל: 

תיק השקעות הוא חשבון מיוחד המאפשר לכם להשקיע באפיקים בורסאיים כגון מניות, אג"ח, מט"ח חוזים, אופציות קרנות סל וכו'. אם ברצונכם לפתוח אחד ולהתחיל להשקיע בבורסה עליכם לפנות תחילה ל'חבר בורסה' מורשה (בנקים או בתי השקעות מסוימים) ואח"כ לפתוח אצלו את חשבון ההשקעות האישי שלכם.

לאחר מכן, עומדות בפניכם 2 אופציות: להשקיע באופן עצמאי או להיעזר בשירותיו של מנהל השקעות מקצועי.


גיבוש אסטרטגיית השקעות

אלוקציה, אסטרטגיה והקצאת נכסים

  • ביצוע אלוקציה (Asset allocation): אלוקציה היא הגדרת המשקל של הקטגוריות המרכיבות את תיק ההשקעות שלכם. לדוגמה – אם החלטתם להשקיע במניות, אג"ח, סחורות, קרנות סל ומט"ח אתם יכולים לבחור בתמהיל ההשקעות הבא: 
  1. מניות – 15% מסך תיק ההשקעות.
  2. אג"ח – 35% מסך תיק ההשקעות.
  3. סחורות – 15% מסך תיק ההשקעות.
  4. קרנות סל – 20% מסך תיק ההשקעות.
  5. מט"ח – 15% מסך תיק ההשקעות.

במהלך תהליך האלוקציה עליכם להתחשב בפרמטרים מהותיים כגון מצב השווקים והתאמה לצרכים אישיים (בחירת משקל הקטגוריות על סמך רמת סיכון רצויה והיעדים הפיננסיים הספציפיים שלכם).


גיבוש אסטרטגיית השקעות

  • בניית תיק השקעות אינה שונה במהותה מתכנון אדריכלי של גשר למשל. הוא חייב שיהיו לו יסודות איתנים אשר יוכלו להגן עליו מקריסה. ולגבי תיק השקעות – אתם צריכים שתהיה לכם אסטרטגיה ברורה אשר תמנע מכם קריסה כלכליתמתי נכנסים ויוצאים מעסקאות? 
  • מהם הפרמטרים לכניסה ויציאה מעסקאות?
  • באילו שווקים להשקיע -בארץ או בחו"ל? (ואולי לשלב ביניהם)?
  • האם ללכת על השקעות בסיכון גבוה (כמו מניות) או ללכת על השקעות סולידיות (כמו אג"ח ממשלתיות)?
  • הקצאת נכסים בתיק ההשקעות: אלוקציה? צ'ק! גיבוש אסטרטגיית השקעות? צ'ק! אז עכשיו הוא הזמן לבחור את הנכסים שתשקיעו בהם. לפי מה בוחרים? בודקים, בין היתר, את ביצועי התשואות לאורך זמן (בשנה, 3 ו 5 שנים האחרונות), משווים עלויות דמי ניהול בין בנקים/בתי השקעות, לוקחים בחשבון את היקף המיסוי ואת עמלות הקניה והמכירה ובוחרים לפתוח את תיק ההשקעות דרך גורם מנוסה ומקצועי (שגם ידאג להיות זמין עבורכם כשתצטרכו אותו ברגע האמת). 

אולי יעניין אותך תיק השקעות

תיקי השקעות - שאלות ותשובות

plus

איך יודעים מה מצבו של תיק השקעות מנוהל?

תיק השקעות מנוהל מאפשר מעקב והתעדכנות בזמן אמת בדיוק כמו תיק שאותו מנהלים עצמאית. 

plus

איך יודעים מה התשואה על התיק?

בעת השוואת תיקי השקעות, כדאי לבדוק איזה מידע נמסר על ידי חברת ההשקעות. כך למשל החוק מחייב לשלוח לבעלי התיק דוח רבעוני ודוח שנתי, אך הרוב שולחים גם סקירות נוספות.

plus

מי יכול לפתוח תיק השקעות?

גם משקיעים ותיקים וגם חסרי ניסיון.

plus

מהו הסכום המינימאלי להשקעה בתיק השקעות?

כ-300-400 אלף ש"ח.

ניהול השקעות פרימיום

✔️ קבלו הצעה לניהול תיק השקעות באחד מבתי ההשקעות המובילים החל מ-300 אלף שקלים

מובילות בתשואה 12 חודשים
מובילות בתשואה 5 שנים

סרטונים של המומחים שלנו

השוואת תיק השקעות
האלטרנטיבה לפיקדון הבנקאי – אסף קרפה, מתכנן פיננסי
לחצו לצפייה
השוואת תיק השקעות
אגרות חוב – חנן מיכה, מתכנן פיננסי
לחצו לצפייה
השוואת תיק השקעות
למה צריך מתכנן פיננסי – אסף קרפה, מתכנן פיננסי
לחצו לצפייה
השוואת תיק השקעות
תשואות בקרנות השתלמות, גמל ופנסיה – השוק האמריקאי VS השוק הישראלי – עוז אספיר
לחצו לצפייה
השוואת תיק השקעות
הגדלת התשואה במוצרים פנסיונים – קרנות השתלמות, גמל ופנסיה – עומרי זכריה
לחצו לצפייה
×

מחשבונים

מחשבון תשואה
הצעה לניהול תיק השקעות
×

ניהול השקעות פרימיום

✔️ קבלו הצעה לניהול תיק השקעות באחד מבתי ההשקעות המובילים החל מ-300 אלף שקלים

כל הזכויות שמורות לפורטל "שמענו" 2020 ©
×

חיפוש

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

תנאי השימוש

מבוא:

ברוכים הבאים לאתר "שמענו" בכתובת https://shamanu.co.il/ להלן: "האתר"), מופעל על ידי חברת בלו ג׳ירף קונסולטינג בע"מ (להלן: "מפעילת האתר").
"אתר" לצורך תנאים אלו ייחשב גם כל דף נחיתה ו/או כל אתר אחר אשר מכיל קישור המפנה לתנאים אלו.
האתר הינו מגזין כלכלי חברתי עם תכנים וכתבות בנושאי פיננסים וביטוח.
כמו כן האתר מקשר בין גולשיו לבין גופים פיננסיים, משתמש אשר השאיר את פרטיו ונרשם באתר יקבל פנייה ממספר גופים פיננסיים.
באתר ניתן יהיה להשאיר פרטים על מנת לשמוע על הטבות מס/רפורמות חדשות בביטוח, בדיקה של קופ״ג וכו.
"תכנים" באתר זה ייחשבו כ: כתבות, סקירות, נתונים, ידיעות, ניתוחים, תכנים, הערכות, בטקסט, בתמונות ו/או בקול ו/או בוידאו, שיועמדו לרשות הגולשים באתר, וכן בכל אמצעי שהוא, לרבות מכשיר קצה, הקיים כיום, או יהיה קיים בעתיד, המאפשר צפייה בתכנים, בין אם תכנים אלו בבעלות מפעילת האתר ו/או האתר ובין אם הם בבעלות צד ג', המאפשר לאתר ו/או למפעילת האתר זכות שימוש בהם (להלן: "התכנים").
האמור בתקנון זה בלשון זכר, הינו לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
אנא קרא את תנאי השימוש בעיון ובקפידה, שכן תחילת השימוש באתר מעידה כי הנך מצהיר כי קראת, הבנת ואישרת את תנאי השימוש, וכי לא תהא לך או למי מטעמך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה בכל הקשור לתנאי שימוש אלה. אם אינך מסכים לתנאי השימוש אלה, כולם או כל חלק מהם, אינך רשאי לעשות שימוש באתר זה לכל מטרה.
מפעילת האתר זוקפת לזכותה את הזכות לשנות את תנאי השימוש באתר ללא כל הודעה מוקדמת לגולשי האתר ולא יהיה בכך בכדי לגרוע מתוקפו של התקנון ותחולתו.

הרשמה לאתר:

משתמש אשר נרשם ו/או השאיר את פרטיו באתר, מצהיר כי הוא עושה זאת ומסכים כי גוף פיננסי (צד ג') יחזור אליו.
שים לב! אינך חייב על-פי חוק למסור את הפרטים והמידע האישי. מסירתם תלויה בהסכמתך וברצונך החופשי בלבד. מסירת פרטים שגויים, או אי מסירת מלוא הפרטים הנדרשים, עלולים למנוע ממך את האפשרות להשלים את הרישום, לפגוע באיכות השירות הניתן לך או באפשרות לקבלו, וכן לפגוע ביכולת ליצור איתך קשר, במידת הצורך.
הנך מצהיר כי מפעילת האתר רשאית להשתמש במידע (כהגדרת מונח זה במדיניות הפרטיות) בהתאם למדיניות הפרטיות.

הגבלת אחריות מצד מפעילת האתר
האתר מקשר בין גולשיו לבין גופים פיננסיים, משתמש אשר השאיר את פרטיו ונרשם באתר יקבל פנייה מגוף פיננסי אחד בלבד.
הגופים הפיננסיים אשר אליהם יופנה המשתמש אינם קשורים ו/או אינם שלוח של מפעילת האתר, אלו גופים עצמאיים שלמעט הפניית המשתמש למפעילת האתר אין כל קשר אליהם.
לאור האמור בקבלת החלטת השקעה במסגרת הפנית פרטי המשתמש לגופים הפיננסיים, על המשקיעים/המשתמשים לסמוך על בדיקה שהתבצעה על ידם בלבד אודות ההשקעה ותנאיה, לרבות יתרונות וסיכונים הכרוכים בהשקעה, ועליהם לפנות לקבלת ייעוץ מיועצים מתאימים בנוגע לסוגיות משפטיות, חשבונאיות, כספיות, ענייני מיסוי וכן כל סוגיה אחרת הקשורה לביצוע ההשקעה.
מפעילת האתר לא תהיה אחראית לאמיתות ודיוקם של התכנים אשר מוצגים באתר, בין בתכנים אשר שייכים למפעילת האתר ו/או תכנים אשר שייכים לצד ג' ואשר הועלו על ידה.
מפעילת האתר לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שלא יהיה אשר נגרם ו/או ייגרם למשתמש ו/או לצד ג' בגין התכנים המוצגים באתר.
על המשתמש ו/או צד ג' כלשהו אשר סבור כי תוכן מסוים גורם או עלול לגרום לו נזק, יש לפנות למפעילת האתר ולהתריע בפניה על כך, לאחר מכן מפעילת האתר תבדוק את הנושא וייתכן כי תסיר את התוכן במידה ותראה לנכון לעשות כן, אין באמור בכדי להשית אחריות על מפעילת האתר ויודגש כי מפעילת האתר איננה אחראית ולא תהיה אחראית לכל סכסוך ו/או נזק אשר יוצר בגין שימוש באתר ובתכניו.
חלק מן התכנים המוצגים באתר שייכים לצד שלישי ובעלי האתר אינם אחראים אף על התכנים הנ"ל.
מפעילת האתר לא תהיה אחראית לכל נזק, הפסד, הוצאה או אובדן אשר יגרמו לגולש או למשתמש מכל מעשה או מחדל התלויים בצד שלישי וכוללים את נותני השירות המשתמשים בשירותי האתר, לרבות התקשרות עם צד ג'.
מפעילת האתר לא תהיה אחראית להתקשרות המשתמש עם מפרסמים באתר.
האתר וכל המוצג בו ניתנים לשימוש ללא אחריות מכל סוג שהיא, מפורשת או משתמעת.
כל התכנים המוצגים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ ע"י בעלי מקצוע בכל תחום ונושא אשר מוצגים באתר.
האתר מוצע לציבור "כמות שהוא" ("As Is").
מפעילת האתר לא תישא באחריות להתאמת האתר לצורכי המשתמש, וכן לאי יכולת להשתמש בשירותים באמצעות האתר, כמפורט לעיל.
מפעילת האתר לא תישא באחריות לשינויים שנעשו בחומר המוצג באתר על ידי המשתמש או על ידי כל צד ג'.
המשתמש מצהיר כי הוא משחרר בזאת את מפעילת האתר מכל אחריות, במישרין או בעקיפין, לכל מקרה שבו ביצוע עסקה ו/או גלישה באתר לא יבוצעו, בחלקן ו/או במלואן, מכל סיבה שהיא ומאחריות לכל בעיה טכנית ו/או אחרת הפוגמת ביכולת השימוש באתר.

הצהרת המשתמש וזכות השימוש באתר

האתר וכל המידע בו אינו מהווים ייעוץ פנסיוני ו/או ייעוץ משכנתאות ו/או ייעוץ ביטוחי ו/או כל ייעוץ פיננסי ו/או השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות ו/או הצעה להשקעה ו/או הצעה לציבור לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995, ולפי חוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968.
המידע באתר אינו מהווה הצעה להשקעה, וכן המידע אינו מהווה תחליף לייעוץ פיננסי כלשהו המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.
אין במידע המובא באתר כדי להוות התחייבות להנחה ו/או רווח ו/או תשואה עודפת.
מפעילת האתר, אינה מורשית לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995, וכל מידע פרסומי שנמסר וכן כל מידע שיימסר לגבי אפשרות השקעה במסגרת הפרסומים באתר לא יהווה ייעוץ השקעות או שיווק השקעות כהגדרתם בחוק.
מובהר ומוסכם בזה, כי הפנית פרטי הלקוח לגופים פיננסיים על מנת התקשרות עמם, לא יתפרשו כהצעה להשתמש, כהבעת תמיכה, עידוד, הסכמה או מתן חסות של האתר , במפורש או מכללא, לתכנים ו/או לשירותים המוצעים על ידי אחרים.
מפעילת האתר עושה מאמצים רבים לרכז ולעבד את התכנים הללו בדיוק המרבי, אך יתכן שבתהליך קליטתם, עיבודם ופרסומם יהיו טעויות, אם ברצון המשתמש להשתמש בתכנים אלה, עליו לבדוק אותם ולאמתם, אין בפרסומם משום המלצה או חוות דעת בדבר עסקאות והתנהלות פיננסית.
התקנון מהווה חוזה מחייב בין המשתמש לבין מפעילת האתר והינו הבסיס להתדיינות המשפטית ככל שתהיה בנוגע לשימוש באתר.
השימוש באתר ובתכניו, לרבות קריאת מידע או הודעות המתפרסמות בו, יהוו חזקה על הסכמתו של המשתמש ואישורו לאמור לתנאי השימוש, ההתניות וכל יתר ההנחיות שבהסכם זה.
תקנון זה יהא מחייב ויפעל לטובת הצדדים, נציגיהם, יורשיהם וכל נציג מורשה אחר שלהם.

פרסומות של צדדים שלישיים, קישורים והפניות באתר:

מפעילת האתר או מי מטעמה לא תישא באחריות לכל תוכן פרסומי או מידע מסחרי אחר שיפורסם באתר. הפרסום באתר אינו משום המלצה ו/או חוות דעת או הבעת דעה או עידוד או שידול, מצד מפעילת האתר ולמעשה כל החלטה בדבר השימוש בתכנים הכלכליים שימצא המשתמש באתר, תיעשה באחריותו הבלעדית של המשתמש בלבד.
ייתכן כי באתר יופיעו קישורים ו/או הפניות לאתרי אינטרנט אחרים ו/או מקורות מידע ו/או לגופים ו/ או לארגונים ו/או לחברות אחרים (להלן: "קישורים").
אין מפעילת האתר מתחייבת כי כל הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל.
קישור מסוים באתר אינו מלמד כי תוכן האתר המקושר הינו מהימן, מלא או עדכני, ומפעילת האתר לא תישא בכל אחריות בקשר לכך.
מפעילת האתר לא תהיה אחראית לתכנים, לנתונים או לאלמנטים ויזואליים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.
כל התקשרות בין המשתמש לבין צדדים שלישיים אליהם הקישורים מוליכים תעשה מול אותם צדדים שלישיים בלבד, באחריותו ו/או באחריותם בלבד, ולמפעילת האתר לא תהא כל אחריות ו/או מחויבות בקשר עם התקשרות כאמור.
מפעילת האתר תהיה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכול, לפי שיקול דעתה המוחלט.
אנו ממליצים למשתמש לקרוא בעיון את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אותם קישורים.
מבלי לגרוע מן האמור, מפעילת האתר אינה אחראית לכל נזק – עקיף או ישיר – שייגרם למשתמש או לרכושו כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע והתכנים המופיעים באתרים שאליהם יגיע באמצעות או דרך שימוש או קישור הקיימים באתר ו/או בגין שימוש או הסתמכות על מידע ותכנים המתפרסמים באתר על ידי צדדים שלישיים.

הפסקת שימוש ושיפוי:

מפעילת האתר רשאית, לפי שיקול דעתה, להפסיק פעילותו של כל משתמש בשירותי האתר, לרבות על ידי חסימת מספר IP וזאת אם לא יעמוד בתנאי מתנאי הסכם זה.
במידה וחלה הפרה מצד המשתמש בנוגע לתנאי שימוש אלה, תהא מפעילת האתר, לפי שיקול דעתה, זכאית לחשוף את שמו והפרטים הידועים לה אודותיו בכל הליך משפטי, אף אם לא יינתן צו שיפוטי המורה על כך.
המשתמש ישפה את מפעילת האתר, בגין כל טענה, תביעה ו/או דרישה ו/או נזק ו/או הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה, לרבות תשלומי ריבית ותשלום שכר טרחה סביר לעורכי דין והוצאות משפט , אשר ייגרמו למפעילת האתר ו/או למי מטעמה על ידי המשתמש כתוצאה מכך שהמשתמש לא יקיים הוראות תקנון זה ו/או יפר הוראות דין כלשהן ו/או זכויות צד ג' כלשהן, ו/או כתוצאה מפרטים, מידע או קבצים שהמשתמש מסר לפרסום, ו/או כתוצאה ממחדליו של המשתמש, כפי שבאו לידי ביטוי באופן ישיר ו/או באופן עקיף.
מפעילת האתר אינה מתחייבת כי האתר לא ייסגר ו/או כי הפעילות בו לא תופסק באופן זמני או קבוע ושומרת לעצמה את הזכות לסגור את האתר ו/או את פעילותו בכל עת על פי שיקול דעתה הבלעדי.

המחאת זכויות וחובות

מבלי לפגוע באמור לעיל מוסכם בזה, מפעילת האתר רשאית למחות את התחייבויותיה ולהסב זכויותיה, בכל עת לפי תנאי שימוש אלה, לצד שלישי, עפ"י שיקול דעתה הבלעדי, לרבות העברת כל/רוב נכסיה, באמצעות מכירה, מיזוג, ו/או בכל דרך אחרת, וכן הנהלת האתר רשאית בעת העברת הזכות לגבות חובות מהמשתמש, ובלבד שזכויות המשתמש, לפי הסכם זה, לא ייפגעו מעצם העברת הבעלות.
במקרה כנ"ל יועברו פרטי המשתמש שבידי הנהלת האתר לצד השלישי, שיקבל את הזכויות באתר, והמשתמש מסכים לכך מראש.

שימושים אסורים:

המשתמש מסכים שלא לעשות באתר כל שימוש שאינו חוקי וכן כל שימוש בניגוד לתנאים שלהלן, ובכלל זאת שימוש שעלול להביא לפגיעה או השבתה של האתר או לפגיעה בחוויית המשתמש של משתמשים אחרים באתר.
המשתמש מסכים שלא להשיג או לנסות להשיג מידע או חומר הכלול באתר בכל אמצעי אחר מלבד האמצעים שמספק האתר למשתמשיו, וכן שלא לאסוף כל מידע על משתמשים אחרים ללא הסכמתם.
המשתמש אינו רשאי למחות, להעניק ברישיון משנה או להעביר בדרך אחרת או בכל אופן שהוא, זכות כלשהי מזכויותיו או מהתחייבויותיו על פי הסכם זה ביוזמתו, אלא באישור מראש ובכתב של הנהלת האתר. הנהלת האתר מודיעה בזאת כי מדיניותה היא להתנגד להמחאת זכויות וחובות של המשתמשים, ביוזמת המשתמשים, ועל כן קרוב לוודאי שלא תאשר בקשת לקוחות לעשות כך.

קניין רוחני וזכויות יוצרים:

כל זכויות הקניין הרוחני בתכנים המופיעים באתר, לרבות עיצוב האתר, תמונות, קבצים גרפיים, יישומים, קוד מחשב, טקסט ו/או כל חומר אחר, שייכות לאתר או לצד שלישי שהתיר לאתר לעשות בו שימוש.
אין להעתיק באופן מלא או חלקי, להציג בפומבי, להפיץ, לבצע בפומבי, להעביר לרשות הציבור, לשנות, לעבד או ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מהתכנים הנ"ל, בכל אמצעי ומדיה שהיא, בלי הסכמה בכתב ומראש מצד בעלי הזכויות. חל איסור על כל שימוש בתכנים הנ"ל ובסימני מסחר המופיעים באתר ו/או לוגו האתר ללא הרשאה מבעלי האתר.
האתר הינו לשימוש אישי ואין לעשות בו שימוש מסחרי.
המשתמש מתחייב שלא לפגוע בשום דרך בזכויות היוצרים של הנהלת האתר, בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף, בין בתמורה ובין שלא בתמורה.
המשתמש מתחייב שלא לעשות כל פעולה, בין במישרין ובין בעקיפין, העלולה לפגוע בזכויות הקניין.
כל שימוש הפוגע בזכויות היוצרים ו/או בקניין רוחני כמפורט לעיל, ישמש עילה לסגירת חשבון המשתמש ללא כל הודעה מוקדמת, והמשתמש יישא בכל ההוצאות אשר יגרמו למפעילת האתר ו/או ללקוחות האתר ו/או למשתמש עצמו בגין שימוש זה, ו/או בגין סגירת חשבון המשתמש, וזאת, מבלי לגרוע מכל סעד אחר המגיע למפעילת האתר מכוח הסכם ו/או מכוח הדין. חדירה למערכת המחשב של האתר מהווה עבירה פלילית על פי הדין החל בישראל.

איסוף מידע:

במסגרת השימוש בתכנים שונים באתר, יתכן ויתבקש הגולש לספק פרטים אישיים כגון שם, טלפון, כתובת ודואר אלקטרוני וכן פרטים נוספים בהתאם לסוג התכנים בהם הקורא הביע עניין (להלן: "מידע אישי" ו/או "פרטים אישיים"). גולש שיקליד את פרטיו כאמור, נותן בזאת את הסכמתו להיכלל במאגר המידע שמנהל האתר שמספרו 700067469

האתר אינו אוסף מידע אישי ללא הסכמתו מרצון חופשי של הגולש.

תנאים נוספים:

תנאי השימוש וכל נתון נוסף ואחר הינם לשיקול דעתו הבלעדי של מפעילת האתר, אשר תהא רשאית לשנותם מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
השירות פועל ברשת האינטרנט ועל כן מטבע הדברים תלוי בגורמים שונים כגון ספקי תשתית, ספקי תקשורת, תקינות שרתים, אחסון וכיוצא באלו, אשר עשויים להינזק, להפסיק לפעול ולהיפגע עקב גורמים שונים. מפעילת האתר אינה נותנת כל מצג או התחייבות לגבי תקינות פעילות האתר ו/או פעולתו ללא הפרעות ו/או תקלות ו/או יהיה חסין מפני גישה לא חוקית למחשבי השירות, נזקים, קלקולים, תקלות, כשלים בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת אצל השירות או מי מספקיה או ייפגע מכל סיבה אחרת, והשירות לא יהיה אחראי לכל נזק, ישיר או עקיף, עגמת נפש וכיו"ב שייגרמו למשתמש או לרכושו עקב כך.

יצירת קשר:

אנו מזמינים את המשתמש לפנות אלינו לכל בירור אודות האתר או תנאי השימוש בו, תוך ציון הפרטים המלאים, ומבטיחים לטפל בפניותיכם בזריזות וביעילות. צרו קשר בדוא"ל: [email protected]