שירות מיקור חוץ יכול לעשות רק טוב לעסק שלך
בואו נדבר רגע על הדבר הזה שנקרא שירות מענה לקוחות בעידן המודרני, הרי כבעלי עסקים כמה זמן או מחשבה אנחנו באמת משקיעים על שירות? הרי לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו משועבדים אל הטלפון או אל המייל, לא רק בכדי ליחצן את עצמנו אלא בכדי לענות ללקוחות, לספקים ולעוד מגוון שירותים שונים הזקוקים למענה אנושי.
למרבית העסקים כיום יש מימד שירות לקוחות, ולעסקים שעיקר עבודתם מתנהל במענה שירות, מכירה או תמיכה טלפונית, מפעיל נציגי שירות מטעמו. אם נניח בצד התעסקות כמו בידודים וימי מחלה, גיוס כח אדם והכשרתו הם עיקר ההוצאה לעסק שלכם. בעידן בו הלקוחות מקשים זירות מהיר וזמין יש דרך לייעל את זה.
תוכן עניינים
כל היתרונות לעסק מתקדם
השירות שנוכל לקבל דרך שירות מענה אנושי כולל בתוכו כמה יתרונות מאוד בולטים, שישדרגו בקלות את יכולת המענה שלנו לכל עסק. אחד מהיתרונות הבולטים הוא ללא ספק מענה מידיי ללקוחות החברה, בין אם מדובר במוצר פגום הדורש תגובה מיידית בשעה מוקדמת בבוקר ובין אם ברשותנו עסק גרירה ונדרש מענה בשעות מאוחרות.
מלב המענה המיידי שהעסק שלנו יוכל לתת, נוכל גם להתפנות לפניות אחרות בזמן שהקווי העסק שלנו תפוסים ולבצע ניתוב ותיעדוף שיחות בצורה הרבה יותר חכמה ומקצועית. כל אלו מתאפשרים תוך כדי קבלת שירות מקצועי ומיומן, שיוכל לחסוך לנו לא מעט זמן והענקת שירות אישי ומקצועי מאנשי השירות. כל זאת תוך כדי שמירה תודעת שירות גבוהה, כושר ביטוי גבוהה וכמובן ניסיון ומומחיות במתן מענה טלפוני לכל עסק מתקדם באשר הוא.
כל היתרונות הללו חיוניים לא רק כי "כולם עושים זאת" או כי נוכל לשדרג את העסק שלנו, אלא כי אנו חיים בעולם כל כך מהיר שאם נפספס שיחה בתזמון הלא נכון, ככל הנראה נפספס איזה שהיא עסקה גדולה או ספק חדש. ומנגד אם לא נדע להעניק תגובה מהירה ללקוחות כיום, נוכל למצוא את עצמנו בצד "המקולל" של הרשתות החברתיות עם שימיינג לא פשוט.
שירות בסיסי לכל עסק
אחד מעמודי התווך העיקריים בעסק הוא כמובן שירות הלקוחות, שכן לא רק מסתכם בכך שהלקוח הוא תמיד צודק אלא במענה בסיסי ואנושי למגוון פעולות. אלו יכולות להיות פעולות שיווקיות, בהם נוכל לספר ללקוחות שלנו על מבצעים שונים או פשוט לברך אותם לכבוד חג הפסח. וזו גם יכולה להיות שיחת הטלפון שתזכה את העסק שלנו באיזה פוסט מברך וחיובי, כל אלו יכולים להיות שימושים במובן החיובי של הדבר ומהווים כיום פעולה די בסיסית.
אופי השירותים וסוגי התפעול
כמו שכל בית עסק יהיה זקוק לתוכנית עסקית אשר תתאים למידותיו, כך שירותים של מענה אנושי נותנים מענה לכל בית עסק על פי הצרכים השונים שלו. כמו מוקד מכירות או מוקד הזמנות, שכן מוקדים אלו יכולים להיות זמניים לתקופות למשל כמו בין החגים, בתקופת הקיץ או להיות קבועים. בנוסף לכך נוכל להיעזר בשירותי זה דרך ניהול יומן תורים או ניהול יומן פגישות, כך נוכל לחסוך עלויות של מזכירה בשעות מאורחות.
שירותים אלו יכולים לא רק לחסוך לנו לא מעט הוצאות, אלא גם להיות עזר בסידור יומן העבודה ואפילו במענים עסקיים או כמוקדים לשירותי לקוחות. לכן בבחירה של אופי שירות זה מומלץ להכיר את צורכי העסק ולקבל את החבילה המתאימה והמושלמת עבורנו ועבור צורכי התקשורת השונים להם אנו זקוקים.