איך מוצאים חברת לידים מקצועית שתגדיל לכם את המחזורים בעוד עשרות אחוזים בשנה?
ישנם עסקים השבויים בקונספציה שהשימוש בלידים הוא מעין "חרב פיפיות": מצד אחד – הם מבינים שלידים הם מנוע צמיחה אשר יכול לייצר עבורם כמויות יפות של לקוחות. מצד שני – הם חוששים שמדובר ב"לידים בשק" וכי הסיכוי שיסגרו אותם הוא הסיכוי שיזכו בקזינו. ואנחנו אומרים – זה תלוי; תלוי אם הם עובדים מול חברת לידים המאמצת גישה "פרימיטיבית" לשיווק או משתפות פעולה עם חברת לידים אשר פועלת בשיטה שבאמת "מספקת סחורה". אז איך תוכלו לדעת אם בחרתם בחברה הנכונה? המשיכו לקרוא וגלו!
תוכן עניינים
בעלי עסקים – איך מחפשים חברת לידים?
מסכימים שאין דבר שמחמם יותר את הלב מאשר להגיע למשרד, להכין את הקפה, להדליק את המחשב ולראות "מבול" של לידים? אבל האם בהכרח מדובר בלידים איכותיים?
למשל – החלטתם לעבוד מול חברה לייצור לידים אשר דאגה לספק לכם כ- 100 לידים לבקשתכם. היא בנתה דפי נחיתה, רשמה פוסטים, עשתה עיצוב גרפי, העלתה באנרים ואפילו דאגה להפיק לכם סרטון אשר לא נופל ברמתו מהבמאי קוונטין טרנטינו (טוב, אולי נסחפנו קצת…). אמה מה, מסתבר שהיא מאמצת מודלים ישנים שהם הרבה פחות רלוונטיים בשביל ליצור לכם לידים איכותיים.
לדוגמה: יתכן שמדובר במודל CPT – תשלום בגין משך חשיפת השירות/מוצר ללא כל קשר להבעת עניין של הליד.
ואולי מדובר בכלל במודל CPM
תשלום בגין מספר החשיפות של השירות/מוצר, אבל שוב, ללא כל קשר להבעת עניין של הליד.
והאופציה האחרונה היא מודל CPC – תשלום בפועל עבור מספר הלחיצות על פרסומת (שהוא סופר מצוין אגב לקמפיינים של גוגל ופייסבוק.
חברת לידים – ואז הגיע מודל CPL
מלבד המודלים שהזכרנו, קיים היום מודל שהוא הרבה יותר רלוונטי עבור ייצור של לידים איכותיים – מודל CPL.הוא בנוי על תשלום עבור לידים מאומתים אשר עברו "מסע לקוח" בצורה טובה בהרבה (ככה אנחנו עובדים אגב):
- הליד נחשף לתוכן מקודם בפלטפורמת תוכן פופולרית: Ynet, גלובס, כלכליסט, YouTube TheMarker, N12, חדשות 13 ועוד.
- הליד מוזמן לבצע פעילות (כמו לבדוק זכאות להוזלה בביטוחים) ואחר כך להשאיר פרטים כדי שגורם מומחה יחזור אליו.
- כדי להבטיח את איכותי הליד הוא מתבקש לעשות ולידציה שהיא בעצם אימות של מספר הנייד שלו וכך ניתן לדעת כי מדובר באדם אמיתי.
- במטרה לעודד את אחוזי הסגירה, נעשה שימוש בשיווק רימרקטינג כדי לגרום לליד שכבר גילה עניין בתוכן – להיתקל בו "במקריות" בפלטפורמות שונות ומגוונות (כמו YouTube ואפליקציות למשל).
מה מיוחד כל כך במודל CPL?
- מודל CPL הוא מודל מבוסס תוצאות – משלמים על לידים מתעניינים שרוצים לקבל מכם שירות.
- כל ליד במודל CPL הוא כזה שמגיע אליכם בבלעדיות. אין "ידיים שניות".
- לכל חברת לידים הפועלת במודל CPL יש אינטרס להציע מחירי "השקה" כדי לעודד פעילות מתמשכת. לרוב מדובר בכמה אלפי שקלים וזו השקעה זניחה למדי ביחס לתמורה שמקבלים: פאנל איכותי של תוכן מקודם, ליד מאומת עם 100% התעניינות ואפילו אופציה לעשות טיוב לליד כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ייסגר.
- מאוד פשוט לעקוב אחר ביצועים של לידים CPL. כל מה שעושים זה לבדוק כמות סגירות בהשוואה להוצאות על הלידים.
חברת לידים לפי שיטת CPL – למי זה מתאים?
עבודה מול חברת לידים שעושה CPL היא סופר רלוונטית בתחומים עם תחרות גדולה. למשל – כל מה שקשור בעולם הפיננסים כמו ייעוץ להחזרי מס, ייעוץ משכנתאות, הטבות לפנסיונרים, עולם הביטוחים, ייעוץ לתחום ההשקעות ועוד.
אם במקרה אתם קשורים לאחד התחומים האלו ומחפשים חברת לידים שמגיעה עם "קבלות מהשטח" – אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר עם חברת בלו ג'ירף לדוגמא המספקת לידים חמים ותיתן לכם מענה ראוי ובנוסף תייצר עבורכם לידים המותאמים לעסק שלכם.