בעלי עסקים – איך מחפשים חברת לידים?
מסכימים שאין דבר שמחמם יותר את הלב מאשר להגיע למשרד, להכין את הקפה, להדליק את המחשב ולראות "מבול" של לידים? אבל האם בהכרח מדובר בלידים איכותיים?
למשל – החלטתם לעבוד מול חברה לייצור לידים אשר דאגה לספק לכם כ- 100 לידים לבקשתכם. היא בנתה דפי נחיתה, רשמה פוסטים, עשתה עיצוב גרפי, העלתה באנרים ואפילו דאגה להפיק לכם סרטון אשר לא נופל ברמתו מהבמאי קוונטין טרנטינו (טוב, אולי נסחפנו קצת…). אמה מה, מסתבר שהיא מאמצת מודלים ישנים שהם הרבה פחות רלוונטיים בשביל ליצור לכם לידים איכותיים.
לדוגמה: יתכן שמדובר במודל CPT – תשלום בגין משך חשיפת השירות/מוצר ללא כל קשר להבעת עניין של הליד.
ואולי מדובר בכלל במודל CPM
תשלום בגין מספר החשיפות של השירות/מוצר, אבל שוב, ללא כל קשר להבעת עניין של הליד.
והאופציה האחרונה היא מודל CPC – תשלום בפועל עבור מספר הלחיצות על פרסומת (שהוא סופר מצוין אגב לקמפיינים של גוגל ופייסבוק.