אלפי ישראלים מחפשים להשקיע את ההון העצמי בתבונה על מנת לייצר הכנסה נוספת או תשואה משמעותית לאורך זמן. במידה וגם אתם כאלה, הכתבה הבאה עשויה לפתוח בפניכם עולם חדש.
בשנים האחרונות, ובתקופת הקורונה בפרט, גדלה צרכנות האינטרנט במאות אחוזים בארץ ובעולם. תחום הקניות אונליין, זמן שימוש ממוצע בנייד, שוטטות במדיה החברתית ונפח החיפושים בגוגל – גדלו באופן משמעותי ומסתבר שישנן דרכים מגוונות לייצר מזה הכנסה יציבה, קבועה ומשמעותית.
בדיוק כאן נכנס לתמונה תחום אתרי התוכן המנוהלים המספקים דרך ליצירת הכנסה קבועה ויציבה, מבלי להשקיע זמן וללא צורך בניסיון קודם.
אז איך בדיוק מייצרים הכנסה מאתרי תוכן מנוהלים? מהן השיטות והסודות? מהם הסיכונים? הנה הדברים.
בשלב הראשון מקימים אתר תוכן שמתבסס על נושאים בעלי נפח חיפושים ג ב ו ה לצד תחרותיות נמוכה. צעד זה מאפשר לאתר להתברג בתוצאות החיפוש של גוגל יחסית במהירות, ביעילות, ולקבל תנועת גולשים מרובה (לעיתים של עשרות ומאות אלפי מחפשים) ישירות אל האתר באופן שתורם ליצירת הכנסה.
בשלב השני מייצרים באתר אפיקי הכנסה (תהליך הקרוי מוניטיזציה) שעוזרים "למקסם" את הרווח שנוצר מכל גולש באתר. באמצעות פרסומות, מכירת מוצרים דיגיטליים, קישורי שותף, יצירת לידים ומכירת שטחי פרסום – האתר המנוהל יתחיל לייצר הכנסה שתגדל עם הזמן ותאפשר לך (ללא השקעת זמן וללא ניסיון מקדים) ליהנות מהכנסות משמעותיות.
בשלב השלישי מתרכזים בתחזוקה וטיפוח של האתר על מנת לשפר את כמות הכניסות שמגיעות דרך חיפוש אורגני בגוגל. ככל שכמות הכניסות עולה, ככה גובה ההכנסה מאתר התוכן המנוהל.
בשלב הרביעי – סוכנות דיגיטל בעלת ותק, ניסיון וידע תנהל עבורך את האתר באופן מלא, תדאג לשתף איתך את התוצאות, לנהל את מערך השיווק המלואו, לדאוג לעלייה הדרגתית בכניסות ובהכנסות, להגיע ליעדים ולייצר עבורך הכנסה פסיבית חודשית, קבועה ובטוחה לאורך זמן.
בכדי לספק לכם את התוכן העדכני ביותר, תפסנו לשיחה את ה"מאסטרו" של אתרי התוכן המנוהלים, מר אבי צדקיהו הבעלים של סוכנות טורי-דיגיטל המנהלת אלפי אתרי תוכן בארץ ובעולם.
אבי מיד הנחית אותנו לרצפה: "חשוב לדעת שזה מוצר אמיתי לכל דבר. מדובר בהקמה של נכס דיגיטלי לטווח הרחוק, באופן שמבוסס על אסטרטגיית בנייה וגדילה מדורגת, מוצרים דיגיטלים "נחשקים שנמכרים כמו לחמניות חמות", מערך מנוסה ורשת אתרים שמחזקת את קיומו של אתר התוכן החדש ומקדמת אותו בשיא המהירות."
אבי המשיך ואמר: "הבידול המרכזי מהמתחרים טמון ב4 עקרונות ברזל שפיתחנו כאן בסוכנות":
אבי מיד ענה: "הכנסה משמעותית ובתקופת זמן ריאלית שפשוט מביסה את כל האלטנרטיבות הקיימות. אם מסתכלים על השקעה בנדלן, בעסק או בשוק ההון – תחומים אשר מאופיינים לרוב בהשקעה ראשונית גבוהה, חוסר בנזילות הכסף, לעיתים השקעה של זמן, ובעיקר המון סיכון. אתר תוכן מנוהל עשוי להשתלב בצורה מעולה בפורטפוליו ההשקעות שלך".
מבלי להבטיח תשואה, אלא פשוט לשקף את מה שקורה כאן בסוכנות, אבי סיפר לנו: "מעל מ80% מהלקוחות שלנו מגיעים בתוך מספר שנים לתשואה שנתית ממוצעת של 115% על השקעתם הראשונית – כל זה דרך 4 אפיקי הכנסה באתר התוכן המנוהל".