אופק סגל
האבסורד – מעל ל-90% ממבוטחי קופות החולים (שב"ן) משלמים בנוסף על ביטוח משלים להגנה על בריאות משפחתם ולמרות זאת ברגע האמת – עלולים להמתין חודשים מרגע האבחנה הראשונית עד לבדיקה בפועל וגם אז יאלצו להמתין שוב לתור אצל רופא מומחה.
בכל שנה אלפי ישראלים מדווחים על החרפה בתסמינים ובחומרת המחלה עד לקבלת טיפול ראוי חלקם מתייאשים ובלית ברירה פונים לרפואה פרטית.
רופא המשפחה שלכם אמנם מכיר אתכם אך הסבירות שיש לו תור פנוי באותו היום נמוכה מאוד.
השירות המהפכני We-Care משאיר לכם להחליט אם להתייעץ עם רופא Online תוך 30 דקות ו/או לקבל רופא עד הבית תוך שלוש שעות, או גם וגם כי למה לא בעצם?
כפי שנחשף באין ספור כתבות ותחקירים בעבר: רופאי מערכת הבריאות הציבורית והפרטית מקבלים תגמול לפי פעולות עליהן נגבה תשלום.
מה זה אומר בפועל? למערכת הבריאות נוצר אינטרס כלכלי לסבך את מתן האבחנה כדי שתעברו בכמה שיותר תחנות בתשלום עד לאיתור הבעיה.
We-Care קמה כדי לשים סוף לטרטור המיותר באמצעות שירות "מרפאה עד הבית" – ניתן לבצע בדיקות קשות להשגה בקלות, עד הבית – א.ק.ג, עירוי נוזלים, אולטראסאונד, רנטגן, פיזיותרפיה, אחות עד הבית, חיסונים, זריקות, קטטר, זונדה ועוד.
כיום גם חולים שאובחנו כסובלים ממחלה כרונית מוכרת מתבקשים ליצור קשר בעצמם עם מכוני MRI, CT, רופאים מומחים למחלה ולעמוד מול בירוקרטיה כוללת התחייבויות לתשלום והמתנות ארוכות שלעיתים קרובות מהמצופה גורמות להחרפה בתסמינים והחמרת הכאב.
שירות דיאגנוזה vip של We-Care מקצר עבורכם את התור לבדיקות וניתוחים, דואג לכם להחזר מהיר תוך שלוש שעות ושולח את תוצאות הבדיקה לרופא מומחה ללא המתנה נוספת.
חשוב להבהיר – לקוחות We-Care אינם מוגבלים למומחי הרשת ואם ברצונם לקבל שירות ממומחה ספציפי We-Care מגבה זאת באופן מלא.
We-Care חרטה על דגלה לקבל את כולם בכל גיל ומצב רפואי וכפועל יוצא מזה מחוללת מהפכה בענף הסיעוד עם הצטרפות ללא שאלון רפואי, התאמה ובירור צרכים ללא עלות והתייעצות עם מומחים לפני ועדות רפואיות.
בנוסף החברה נלחמת עבור לקוחותיה מול כל הגופים הנדרשים למיצוי זכויות מלא והתאמה אישית של פתרונות דיור לחולים סיעודיים וקשישים וכיום ניתן לראות איך תהליכים מפרכים ומתישים הופכים למהירים וקלים ללקוחות השירות הנפלא של We-Care.
היצטרפו לדור החדש של שירותיי הרפואה ושדרגו את רמת חייכם!
לקבלת פרטים נוספים השאירו פרטים
רובי תושב טבריה מזה 30 שנה, הוא חש קשיי נשימה ביום שישי בצהריים באחד הימים, בהיעדר אופציה לטיפול ראוי הלך לשכנו שחיבר אותו למכשיר אינהלציה של בנו שלא תרם להרגשתו.
רובי חיכה ליום שני בבוקר מאחר ויום ראשון היה מלא, פנה לרופא המשפחה שאבחן אותו כחולה בדלקת ריאות ושלח אותו הבית עם משאף ואנטיביוטיקה. שבועיים לאחר הטיפול לא חל שום שינוי בתסמיני המחלה, רובי חזר לרופא ששלח אותו לצילום חזה ברנטגן.
שגילה כתם מחשיד בריאתו הימינית, ראובן קיבל הפנייה לבדיקת CT ולמרות ההפניה נדרש לחכות שלושה שבועות. כששאל מדוע עליו לחכות כל הרבה, הופתע לגלות שבאזור הצפון כמות מכשירי ה-CT עומדת על אחד לכל 130 אלף תושבים וללא היתה בידו הפניה יכול היה להמתין גם שישה חודשים ויותר.
רובי מספר:
"הבדיקה ערכה 2 דקות בדיוק ובתור פגשתי חולים שחיכו ארבעה חודשים יותר, חלקם סיפרו על גידולים שהספיקו לשלוח גרורות עד אותו שלב וכל מה שחשבתי עליו היה: איך הרופא שלח אותי הביתה עם אבחון מוטעה בכזו קלות וכמה חסרי אונים אנחנו ברגע האמת. לשמחתי במקרה שלי לא היה מדובר בסרטן, החליפו לי את האנטיביוטיקה והסתדרתי אבל מאז דאגתי לכיסוי רפואי, אין לדעת מה יוליד יום."
כיום רובי נהנה משירותי רפואה מתקדמים כלקוח We-Care ולא צריך לחכות לתור, לדאוג מאבחון מוטעה או שמא יהפוך לחסר עונים אי פעם.
זכאות לקצבת סיעוד מחברת הביטוח תלויה בקיום כיסוי ביטוחי, פרטי או קבוצתי.
במידה ואין לך, לא נוכל לסייע בבדיקה לקבלת קצבה, במידה ולא ידוע לך אם ברשותך ביטוח סיעודי, כדאי לבדוק:
1. האם קיים תשלום לחברת ביטוח בין השאר בפירוט חשבון הבנק, כרטיסי האשראי, תלושי השכר לרבות תלושי קרן הפנסיה וכן בדו”ח החיוב החודשי של קופת החולים.
2. באתר הר הביטוח עם פרטי הזיהוי שלך.
לאחר בדיקה שיש לך ביטוח סיעודי, ניתן למלא מחדש את הטופס ולהמשיך בתהליך.
נא להשאיר מספר טלפון נייד לקבלת קישור להמשך הבדיקה:
בלו ג'ירף מדיה בע"מ
המשך הגלישה והשימוש באתר, לרבות במידע, מסמכים, קבצים, תמונות, טקסטים, גרפיקה, תיאורים, ביקורות ומוצרים המצויים באתר, כפופים לתנאים ולמגבלות המפורטים במסמך זה, וכן כל שינוי במסמך, אשר עשוי להתפרסם מעת לעת. הגלישה והשימוש באתר מהווה את הסכמת הגולש לכל תנאי השימוש המפורטים בתקנון זה ולהיותו של תקנון זה מסמך משפטי מחייב, בין הגולש לבין מפעילת האתר.
ככל והגולש אינו מסכים לאלו מן התנאים הקבועים בתקנון, הגולש נדרש לצאת מן האתר, לא להשאיר בו פרטים או לרכוש בו ולא לעשות כל שימוש במידע ובשירותים הנוספים המצויים בו.
מפעילת האתר רשאית לשנות תקנון זה מעת לעת לפי שיקול דעתו הבלעדי והמלא, ושינויים אלה ייכנסו לתוקפם באופן מיידי, עם פרסומם.
התקנון עודכן לאחרונה ביום 28 לחודש אוגוסט 2025.
בשאלות ובירורים בנוגע למוצרים והשירותים המוצעים באתר, הגולש מוזמן ליצור קשר עם מפעילת האתר ב [email protected]
מפעילת האתר או מי מטעמה לא נושא באחריות לכל תוכן פרסומי או מידע מסחרי אחר שיפורסם באתר. הפרסום באתר אינו משום המלצה, חוות דעת, הבעת דעה, עידוד או שידול, מצד מפעילת האתר ולמעשה כל החלטה בדבר השימוש בתכנים הכלכליים, ביטוחיים, רפואיים ואחרים שיבחר לקבל הגולש באתר, תיעשה באחריותו הבלעדית.
כל הודעה למשתמש תיחשב כאילו נמסרה כדין אם נשלחה לכתובת הדוא"ל שמסר בעת השימוש באתר
סמכות השיפוט הבלעדית והייחודית בקשר עם האתר והשירותים הניתנים בו, לרבות פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, תהיה מסורה אך ורק לבית המשפט המוסמך בתל אביב ועל פי דיני מדינת ישראל בלבד