אור חמו
"בכל חודש שילמנו מאות שקלים לביטוח הסיעודי כדי שברגע האמת לא ניפול בין הכיסאות וכשהגיעה תורה של חברת הביטוח לפעול המציאות היתה שונה לחלוטין": חברות הביטוח דוחות בממוצע כל תביעה שלישית, מעסיקות חוקרים פרטיים לשלול קצבאות ומעמידות מבוטחים בני 60 + מול סוללת עורכי דין מהשורה הראשונה בזמן שהם זקוקים לכסף כמו אוויר לנשימה.
אין סיבה שתעברו את זה לבד: המומחים לתביעות סיעוד (מול קופות החולים וחברות הביטוח) ילוו אתכם בתביעה ובבדיקות כדי שתדעו בדיוק מה לעשות וממה צריך להיזהר בכל שלב ושלב במודל תשלום לאחר הצלחה בלבד.
בני ד, בן 55 מראשון לציון: "אחרי ניתוח מוח מסכן חיים ושני אירועי מח, אושפזתי בשיקום וסבלתי משיתוק בצד שמאל של הגוף, הרופאה פגשה אותנו ואמרה שאין להם איך לקדם אותי מעבר למצב הקיים אז למרות שעוד הייתי נכה, למחרת כבר הייתי בבית.
ניסיתי לתפקד, באותה תקופה התניידתי עם הליכון אבל היו לי המון נפילות וכל נפילה שיתקה אותי ליומיים. כשהרופא של הביטוח הגיע לבדוק אותי, הראיתי לו את כל שטפי הדם מהנפילות, בקושי הצלחתי לעמוד בלי עזרה והוא שאל אותי כמה שאלות ואפילו לא הביט לי בעיניים, שמע מה שהוא רצה לשמוע והתעלם מכל השאר.
כשהפחד שלי התממש, קיבלתי את הדחייה מהביטוח ובכיתי, הרגשתי פגוע, הסתגרתי ופשוט חייתי בדלות בלתי נסבלת. אפילו לא יכולתי לבשל כי פעם אחת שכחתי חביתה על הגז וכמעט שרפתי את הבית."
שרי, ביתו של בני, פנתה למומחים חצי שנה לאחר הבדיקה ונדהמנו לגלות שמחצית מהשאלות ששרי זכרה שנשאלו בבדיקה – אינן מופיעות בטופס שמילא הרופא. לאחר מאבק קצר, בני קיבל חבילת פיצויים בגובה 103 אלף ש"ח וקצבה מוגדלת שאפשרה שיכון במוסד מתאים לצרכיו.
חברות הביטוח מציגות את הגשת התביעה כפעולה פשוטה שמבצעים באתר החברה והכסף יגיע במהרה כך שמאות אלפי ישראלים עושים זאת בעצמם, מקבלים סירוב ונותרים חסרי אונים מול המערכת.
חשוב שתדעו – יש מה לעשות עם דחייה מחברת הביטוח ואין שום סיבה שתעברו את זה לבד. כדי להתחיל בשאלון התאמה לתביעת זכויות ביטוח סיעודי (בקופות החולים או בחברות הביטוח) בחרו באופי הנכות ממנה אתם סובלים:
חברת הביטוח היא לא היחידה שיכולה לנהל חקירה ולהציג ממצאים, אנו מכירים כל תנאי וטענה אפשרית של חברות הביטוח ומכוונים למצוא כל אזור אפור בו נפל מבוטח כדי לבנות תביעה אפקטיבית. במרבית המקרים מדובר על החרגות עליהן המבוטח אינו זוכר אם נתן או לא נתן הסכמה בפועל.
לאורך התביעה המבוטח לא מקבל מענה לצרכיו ולרוב חברות הביטוח ינסו לנצל זאת כדי להגיע מולו להסכמות שאחרת לא היה לוקח בכלל בחשבון. בדיוק לשם כך הפכנו את הנישה הספציפית של תביעת ביטוח סיעודי למומחיות המקצועית שלנו כדי שאף אחד לא ינסה "לסובב את היד" לאנשים שיכולים להיות ההורים שלנו.
טיפ של מומחה: המפקח על הביטוחים אסר על חברות הביטוח להציג בבית המשפט כל נימוק לדחייה שלא הופיע במכתב הדחייה, לאיסור יש סייג המאפשר לחברות הביטוח להציג נימוקים שהופיעו בפניות המובטח לחברה לכן הצעד הנכון לאחר דחיית תביעה הוא להתאפק מלפנות לחברת הביטוח ולהסדיר את הנושא בבית המשפט מה שישאיר לחברת הביטוח טיעון צר מאוד ויקל על התובע.
כל אדם שהפך לסיעודי צריך ליווי מקצועי מול חברות הביטוח וקופות החולים.
עלות טיפול ממוצעת באדם שהפך לסיעודי מתחילה ב-11 אלף ש"ח, מה ששם את אלו הזקוקים לזכויות שהובטחו להם תחת לחץ כלכלי אדיר שלא מאפשר להם להשיב מלחמה.
צוות המומחים מציע:
בנוסף את התשלום המומחים מקבלים מהמבוטח לאחר שקיבל את הכסף בעצמו כדי לתת לכל מבוטח את הביטחון המלא שטובתו קודמת לטובתם.
זכאות לקצבת סיעוד מחברת הביטוח תלויה בקיום כיסוי ביטוחי, פרטי או קבוצתי.
במידה ואין לך, לא נוכל לסייע בבדיקה לקבלת קצבה, במידה ולא ידוע לך אם ברשותך ביטוח סיעודי, כדאי לבדוק:
1. האם קיים תשלום לחברת ביטוח בין השאר בפירוט חשבון הבנק, כרטיסי האשראי, תלושי השכר לרבות תלושי קרן הפנסיה וכן בדו”ח החיוב החודשי של קופת החולים.
2. באתר הר הביטוח עם פרטי הזיהוי שלך.
לאחר בדיקה שיש לך ביטוח סיעודי, ניתן למלא מחדש את הטופס ולהמשיך בתהליך.
נא להשאיר מספר טלפון נייד לקבלת קישור להמשך הבדיקה:
בלו ג'ירף מדיה בע"מ
המשך הגלישה והשימוש באתר, לרבות במידע, מסמכים, קבצים, תמונות, טקסטים, גרפיקה, תיאורים, ביקורות ומוצרים המצויים באתר, כפופים לתנאים ולמגבלות המפורטים במסמך זה, וכן כל שינוי במסמך, אשר עשוי להתפרסם מעת לעת. הגלישה והשימוש באתר מהווה את הסכמת הגולש לכל תנאי השימוש המפורטים בתקנון זה ולהיותו של תקנון זה מסמך משפטי מחייב, בין הגולש לבין מפעילת האתר.
ככל והגולש אינו מסכים לאלו מן התנאים הקבועים בתקנון, הגולש נדרש לצאת מן האתר, לא להשאיר בו פרטים או לרכוש בו ולא לעשות כל שימוש במידע ובשירותים הנוספים המצויים בו.
מפעילת האתר רשאית לשנות תקנון זה מעת לעת לפי שיקול דעתו הבלעדי והמלא, ושינויים אלה ייכנסו לתוקפם באופן מיידי, עם פרסומם.
התקנון עודכן לאחרונה ביום 28 לחודש אוגוסט 2025.
בשאלות ובירורים בנוגע למוצרים והשירותים המוצעים באתר, הגולש מוזמן ליצור קשר עם מפעילת האתר ב [email protected]
מפעילת האתר או מי מטעמה לא נושא באחריות לכל תוכן פרסומי או מידע מסחרי אחר שיפורסם באתר. הפרסום באתר אינו משום המלצה, חוות דעת, הבעת דעה, עידוד או שידול, מצד מפעילת האתר ולמעשה כל החלטה בדבר השימוש בתכנים הכלכליים, ביטוחיים, רפואיים ואחרים שיבחר לקבל הגולש באתר, תיעשה באחריותו הבלעדית.
כל הודעה למשתמש תיחשב כאילו נמסרה כדין אם נשלחה לכתובת הדוא"ל שמסר בעת השימוש באתר
סמכות השיפוט הבלעדית והייחודית בקשר עם האתר והשירותים הניתנים בו, לרבות פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, תהיה מסורה אך ורק לבית המשפט המוסמך בתל אביב ועל פי דיני מדינת ישראל בלבד