שמענו

שמעתם?

בזכות שורה של רפורמות חדשות ניתן להוזיל את תשלומי הפרמיה של ביטוחי החיים והבריאות.

המשמעות המיידית – חסכון של אלפי שקלים בשנה בתשלומי הביטוח!

שמעתם?

בזכות שורה של רפורמות חדשות ניתן להוזיל את תשלומי הפרמיה של ביטוחי החיים והבריאות.

המשמעות המיידית – חסכון של אלפי שקלים בשנה בתשלומי הביטוח!

הרפורמה שעשתה מהפך בעלויות הביטוח

רשות שוק ההון הכפופה למשרד האוצר עדכנה את לוחות התמותה בישראל. 
בזכות העלייה בתוחלת החיים,  צפויות הוזלות רבות בתעריפי ביטוחי החיים והבריאות.

כתוצאה מהמהלך ישראלים רבים כבר עדכנו את הפוליסות הישנות שלהם ונהנים כיום מחסכון חודשי קבוע בתשלומים.

מומחים בתחום מעריכים כי חלק גדול מהציבור משלם תשלומי פרמיה גבוהים (לעיתים אף כפולים) לחברות הביטוח – שלא בצדק.

בנוסף לחסכון הכספי, מתברר שניתן להרחיב את תנאי הפוליסה באופן משמעותי בהתאם לרפורמה החדשה – ללא תוספת כספית.
ומה עם מי שאין בבעלותו ביטוחי חיים או בריאות עד כה? טוב, זה הזמן לעשות ולהרוויח בגדול !

בפחות מ-2 דקות תוכלו לגלות האם גם אתם משלמים על ביטוחים כפולים ומיותרים וכמה כסף תוכלו להרוויח
התהליך הוא בדיקת זכאות בלבד, לא יתבצע שום שינוי בפוליסה עצמה.

שמעתם למה פחות?

בשנים 2016 ו-2019 נכנסו לתוקפן רפורמות חדשות שיצרו מהפכה בתחום ביטוחי החיים והבריאות, הן מבחינת עלויות הביטוח והן מבחינת תנאי הפוליסה.
במסגרתן נקבע כי חברות הביטוח ישווקו פוליסות ביטוח אחידות, בתנאי כיסוי משופרים ומורחבים. הסדר זה גרם לשני יתרונות עיקריים שקרו לטובת ציבור המבוטחים:
האחד הוא מניעת תשלום כפל ביטוחי – מה שיצר חיסכון כספי עצום למבוטחים.
היתרון השני הוא הוספת סעיף שנקרא "ברות הביטוח" המבטיח הגנה באמצעות שדרוג והרחבת הכיסוי הפרטי באופן אוטומטי לכלל המבוטחים וללא הצורך למלא הצהרת בריאות מחדש!

מתי בפעם האחרונה בדקתם את הפוליסה שלכם? חברות הביטוח סומכות על כך שתהיו שאננים, ובזמן הזה אתם משלמים יותר ומקבלים פחות! בדקו האם גם אתם יכולים להוזיל או לשפר את הכיסוי הביטוח שלכם.

שמעתם כמה פחות?

תעריפי הביטוח החדשים זולים באופן משמעותי וצפויים לייצר חסכון בשיעור של עשרות אחוזים מדי חודש. שוחחנו הבוקר (יום מתחדש) עם יאיר, בן 56 ממרכז הארץ, ואלה דבריו לאחר ביצוע הבדיקה והוזלת הביטוח:

"אשתי ואני היינו בקשר עם חברת הביטוח ארבע פעמים בשנה האחרונה, הם מעולם לא טרחו לציין את רפורמת האוצר ומעולם לא הוזילו לי את הביטוח. הייתי על סף דמעות כשגיליתי שהוצאתי מאות שקלים מיותר מדי חודש בזמן שמשק הבית שלנו נאבק כדי לשלם את השכירות. בזכות הבדיקה הוזלתי את עלויות הביטוח האישיים שלי בסביבות ה-40% מדי חודש, אצל אשתי אמנם לא הצלחנו להוזיל אבל שיפרנו את כיסוי הביטוח שלה פי כמה וכמה ללא כל תוספת עלות, מדובר בכספים שנותנים אוויר לנשימה!"

התעריפים המעודכנים צפויים לחסוך למבוטח מאות שקלים בחודש, ועשרות אלפי שקלים לאורך כל תקופת הביטוח.

לדוגמה, גבר שאינו מעשן (מתחת לגיל 50)  המבטח את עצמו בביטוח חיים על סך מיליון ₪ יחסוך בזכות ההוזלה כ-90,000 ₪ במהלך חייו.
אישה שאינה מעשנת ((מתחת לגיל 40) תחסוך כ-56,000 ₪
וגבר מעשן בגיל 30 יחסוך כ-103,000 ₪ .

(מקור: רשות שוק ההון ביטוח וחסכון)

שורה של משתנים מגדירים את גודל החסכון בפרמיה והיא שונה בין אדם לאדם. בדקו באופן פרטני כמה מגיע לכם לחסוך. התוצאות יפתיעו אתכם

שמעתם למי פחות?

התעלמות מנפלאות הרפורמות החדשות היא טעות, שכן ההטבה יכולה להינתן לכל שכבות האוכלוסייה ואינה מגבילה מבוטחים בכל גיל או מצב רפואי.

אם יש ברשותכם: ביטוח חיים "ריסק", ביטוח חיים למשכנתא, ביטוח תאונות אישיות או ביטוחי בריאות. ככל הנראה יהיה ניתן להוזיל את עלויות הפרמיה.

כל מבוטח המשלם באופן פרטי, ביטוח חיים או ביטוח בריאות לאחת מחברות הביטוח, זכאי לבדיקת תיק ביטוח מקיפה בחינם ע"י גורם מקצועי מוסמך. בדיקה זו תגלה, האם אתם משלמים כפל ביטוח והאם הכיסויים מותאמים לתנאי הרפורמה החדשים.

דוגמה לחסכון של 3 פרסונות באופן אקראי שבטחו את עצמכם בפוליסה על סך מיליון ₪ (מקור רשות שוק ההון ביטוח וחסכון)

כל מבוטח המשלם באופן פרטי, ביטוח חיים או ביטוח בריאות לאחת מחברות הביטוח, זכאי לבדיקת תיק ביטוח מקיפה בחינם ע"י גורם מקצועי מוסמך. בדיקה זו תגלה, האם אתם משלמים כפל ביטוח והאם הכיסויים מותאמים לתנאי הרפורמה החדשים.

שלא תגידו שלא שמעתם ! !

הבאנו לכם את שלושת השינויים העיקריים בפוליסות הבריאות לאחר עדכון הרפורמה, כמובן שזהו לא תפקידכם לדעת הכל, בשביל זה יש סוכני ביטוח, אבל חשוב שתדעו את הנקודות העיקריות .

השוואת מחירים פשוטו כמשמעו 

אתם בטח אומרים לעצמכם שאת זה עשו כבר מזמן לא? זהו שלא כל-כך. השקת מחשבון החדש המאפשר השוואה של עיקרי הכיסויים הנמכרים במסגרת ביטוחי בריאות מביא את האפשרות הזו לשולחן. עד היום היה מאוד קשה להשוות בין הביטוחים של החברות השונות ולכן גם היה קשה לקבל מחיר תחרותי עבורם. בעקבות הרפורמה הביטוחים זהים במהותם וכעת נשאר רק להשוות מחירים בין החברות ולקבל המחיר הטוב ביותר, כמו שצריך להיות.

כיסוי מתעדכן לאורך השנים

כיום, מרבית פוליסות הביטוח (למעט פוליסות קבוצתיות) המשווקות נערכות למשך חיי המבוטח. קביעת תנאים מראש לטווח ארוך אינה משרתת את המבוטח שכן אינם מתעדכנים על פי שינויים הטכנולוגיים והמדעיים בתחום הרפואי ולכן עלותם גבוהה. ברפורמה נקבע כי ביטוחי הבריאות המשווקים לצרכנים יתחדשו מדי שנתיים מאליהם, לכל משך חיי המבוטח ויתעדכנו בהתאם להתפתחויות בתחום.

פוליסות אחידות

כיום, פוליסות הניתוחים בחברות אינן אחידות, ולמבוטחים אין אפשרות להשוות בין מחירי המוצרים השונים. כיסוי אחיד לניתוחים מפשט את המוצר, מעודד תחרות מצד חברות הביטוח על מחיר הפוליסה ועל השירות למבוטח ומגדיל את יכולת המיקוח של הצרכן. הפוליסה שהוגדרה הינה  אופטימלית והיקף הכיסוי בה נקבע על בסיס הפוליסות הקיימות בשוק, כאשר כל הכיסויים החיוניים למבוטח כלולים בה.

(חלק מהנתונים נלקחו מהאתר הרשמי של משרד האוצר)

נכון לעכשיו ניתן לבצע בדיקת זכאות להזולה. אך נהלי משרד האוצר עשויים להשתנות מעת לעת,
ולכן איננו יכולים להתחייב על היתכנות בקשות הוזלה בעתיד.
נכון לתאריך 05/03/2021

שמעתם על שמענו ?

אם אתם שואלים את עצמכם מי אנחנו ולמה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים,
אז טוב ששאלתם, היינו מודאגים אם לא הייתם שואלים.
כמו שכבר אמרנו – אנחנו דוגלים בצרכנות חכמה.

"שמענו" הינו פורטל בבעלות קבוצת בלו ג'ירף קונסולטינג בע"מ הממוקמת בתל אביב. קבוצת בלו ג'ירף מתמחה בפרסום כתבות תוכן בשלל נישות הפיננסים והפנאי במטרה להביא את המידע הרלוונטי ביותר עבור הצרכן וכדי לידע את כלל הציבור בכל החדשות שאף אחד לא רוצה שתשמעו.

למזלנו (ולעיתים גם למזלכם), לפחות אנחנו שמענו.
אנו עובדים בשיתוף פעולה עם חברות וסוכנויות מהגדולות בישראל אשר עושות את עבודתם נאמנה שנים רבות. כל הליך בדיקה אשר תרשמו אליו יתבצע אל מול גורם מוסמך אשר עובד איתנו בשיתוף פעולה, אנו מסננים ובודקים את כל אנשי המקצוע שעובדים איתנו על בסיס שוטף. למרות זאת, מומלץ תמיד להתרשם ולהחליט עבורכם בעצמכם, אין באמור לעיל כל הבטחה או התחייבות לטיפול לאחר ההרשמה ולכן מומלץ לשאול את כל השאלות הרלוונטיות וגם הלא רלוונטיות, תוודאו שהגורם בצד השני אכן כאן כדי לעזור ואכן בא לתת את השירות אשר אליו נרשמתם. לא עוד צרכן "עיוור", הצרכן החכם תמיד שואל ובודק

* האמור בכתבה אינו מהווה  ייעוץ ביטוחי ו/או ייעוץ פיננסי ו/או תחליף ליועץ ביטוח המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.